Alles voor de optimale winkel
Kom erachter wat de klant bewust en onbewust ervaart tijdens het shoppen. Iedere winkel is anders we kennen allemaal winkels waar we niet fijn kunnen winkelen. Deze winkels vermeid is in het vervolg zo vaak mogelijk omdat de associatie onprettig is.
Onprettig winkelen is vaak ook informatie die via sociale gesprekken besproken worden, dit heeft dus een negatieve invloed op de mond op mond reclame.
Door een retail onderzoek uit te voeren gaan wij opzoek naar kansen om de winkelervaring zo prettig mogelijk te maken.
Neuromarketing kan in iedere vorm van retail toegepast worden. Er zijn tal van voorbeelden hoe supermarkten al jarenlang gebruik maken van slimme neuromarketingtools om het mandje of wagentje zo vol mogelijk te krijgen.
We kijken per retailer en branche wat behoeftes vanuit het bedrijf en de klant zijn kan er om een zo goed mogelijk beeld te schetsen. Deze behoeftes worden zo goed als kan op elkaar afgestemd om de neuromarketing tools zo effectief mogelijk in gebruik te nemen.
Het indelen van het perfecte schap heeft veel invloed op de verkoop van de producten.
Met onze neuro schappenplan onderzoen testen we:
– Positie van productsegment
– Indeling op merk
– Indeling op formaat
– indeling op prijs
– Ideale positie per verpakking