Scroll Top
Reclame
neuromarketing

Wil je een reclame effectiever lanceren?

Neuromarketing
de Reclame

Een reclame bereikt pas het gewenste effect als het bewuste en onbewuste deel in het brein op een lijn komen te staan. De reclame kan nog zo grappig, emotioneel en mooi zijn maar als het onbewust niet de juiste snaar raakt dan kan de impact uitblijven. 

Door onze neuromarketing onderzoeken kunnen wij een grote stap verder gaan in het voorspellen van het effect wat bereikt wilt worden. 

 

Meten is weten
de Reclame

We bieden een breed scala aan methodes voor reclameonderzoek om de ontwikkeling van reclames te ondersteunen en de effectiviteit van de reclame voor te monitoren.

Of je nu de eerste ideeën beoordeelt, creatieve concepten evalueert, de laatste hand legt aan uw reclame of de effectiviteit hiervan wilt controleren, wij hebben een onderzoeksoplossing om u te helpen.

Verhoog de
impact
Een reclame is een kostbare investering als marketingmiddel. Door neuromarketing toe te passen komen de kansen voor optimalisatie van de reclame aan het licht.
Bewust koopgedrag
Onbewust koopgedrag
Bewust
Onbewust

Omdat het brein niet alleen bewust maar grotendeels onbewust informatie verwerkt is dit juist een van de hoofddoelen om de focus op te leggen. Een neuromarketing reclame onderzoek geeft antwoorden over de impact van de reclame. Hierin spreken we dan over het bewuste en onbewuste informatie in het brein.

Wij focussen ons tijdens het onderzoek op de aandacht, het geheugen, de emoties en de koopactivatie van de kijker. Dit zijn de elementen die op een later moment het consumentengedrag zullen beïnvloeden.

Tools die wij voor dit onderzoek kunnen gebruiken:
– Eyetracking
– EEG
– Biometrics
– Facial coding
– Diepte interview (dit ter ondersteuning van het bewuste deel)

Ons werkveld

Reclame

branding

Customer journey

Products

instore

usability