Ontdek ons werkveld
De branche FMCS: fast movement customer goods is een branche waar niet-duurzame producten met een snelle omloopsnelheid en korte levensduur verkocht of geproduceerd worden. Voorbeeld hiervan is voedingsmiddelen.
Doordat het aanbod oneindig is en de keuze vaak snel en onbewust gemaakt wordt biedt neuromarketing hierin veel mogelijkheden om het koopgedrag te onderzoeken.
Voorbeeld onderzoeken:
– Customer experience
– Winkelonderzoek
– Reclame onderzoek
– Prijsbepaling
– Usability
In de retail is het nood om de concurrentie voor te blijven en de klant zo goed mogelijk te helpen. Er zijn diverse mogelijkheden om je als retailer te blijven ontwikkelen richting de klantervaring.
Voorbeeld onderzoeken:
– Customer experience
– Winkelonderzoek
– Reclame onderzoek
– Prijsbepaling
– Usability
Neuromarketing in de media is een krachtige tool om je mediaproductie goed te kunnen analyseren en waar nodig verbeteren.
Voorbeeld onderzoeken:
– Eyetracking
– EEG
– Facialcoding
– Biometrics
Online shopping is populairder dan ooit, er zijn steeds meer online aanbieders van producten waardoor de keuze enorm en snel gemaakt kan worden. Wil je klanten sneller in je verkoopfunnel krijgen dan kunnen onze onderzoeksresultaten je daarbij helpen.
Voorbeeld onderzoeken:
– Usability
– Customer experience
– Branding
– prijsbepaling
Deze branche veranderd snel door de concurrentie, alle wensen van de klant en de aangeboden technologie op dit moment. Blijf daarom altijd op de hoogte van de klantbehoefte en anticipeer waar nodig. Er zijn veel zwevende klanten die continue tussen aanbieders switchen om diverse reden.
Voorbeeld onderzoeken:
– Usability
– Customer experience
– Branding
– prijsbepaling
– Reclame
Hoe creëer je een beter imago en een productervaring die beter aansluit op de behoefte van jouw klant. Hoe denkt de klant over jouw merk en hoe sta je ten opzichte van de markt. Waar ligt per doelgroep de focus en wat maakt wanneer impact op jouw klant.
Voorbeeld onderzoeken:
– Usability
– Customer experience
– Branding
– prijsbepaling
– Reclame
De online markt is altijd open en altijd in beweging. Om te zorgen dat je relevant blijft en aan de wensen van de klant blijft voldoen is het van belang dat je blijft optimaliseren om je klanten tevreden houdt. De klant stelt haar verwachtingen ook altijd bij aan de hand van wat de concurrent doet en hoe de markt zich ontwikkelt.
Voorbeeld onderzoeken:
– Usability
– Customer experience
– prijsbepaling
– Reclame
Als energie maatschappij is het van belang dat je de propositie weet de behouden die matcht met de verwachting van de klant. Je wilt relevant blijven, nieuwe klanten aantrekken en meegroeien met de markt.
Voorbeeld onderzoeken:
– Branding
– Usability
– Customer experience
– prijsbepaling
– Reclame
Neuromarketing maakt het mogelijk om de succespotentie van een productie te onderzoeken en de impact te voorspellen. Zo kun je vooraf nog aanpassingen doen om de productie tot een groter succes te maken. We kunnen onderzoeken doen op youtube content, tv pilots, films, trailers, radio en ander beeldmateriaal.
Voorbeeld onderzoeken:
– Branding
– Customer experience
– Reclame
In de vrijetijdsbesting branche draait alles om de ervaring die de klant heeft. Dit is een speeltuin voor neuro onderzoekers omdat hier alles samenkomt. In de leisure industrie moet de klant een ervaring krijgen die als positieve emotie opgeslagen wordt in het brein. Hier zijn een tal van mogelijkheden voor beschikbaar.
Voorbeeld onderzoeken:
– Branding
– Customer experience
– Reclame
– Usability
– Prijsonderzoek
In de dienstverlening liggen er zeker kansen op neuromarketing gebied. In iedere dienstverlening vindt er een transactie plaats die samenhangend is met consumentengedrag. Van autogarages tot kapsalons worden er door de klant keuzes gemaakt waarbij veel factoren invloed hebben. Neuromarketing is er ook voor de kleinere ondernemer.
Voorbeeld onderzoeken:
– Branding
– Customer experience
– Reclame
– Usability
– Prijsonderzoek
– Winkelonderzoek
De horeca krijgt continue nieuwe en vaste klanten over de vloer, waarom kiezen klanten voor jouw zaak en maar vooral waarom kiezen klanten niet voor jouw zaak? Hoe ervaart de klant de hospitality en waar liggen de kansen. De horeca biedt voldoende kansen om op basis van neuromarketing te verbeteren en de concurrentie een stap voor te zijn.
Voorbeeld onderzoeken:
– Branding
– Customer experience
– Reclame
– Usability
– Prijsonderzoek
– Winkelonderzoek